Tenisul a invins fotbalul


In ciuda faptului ca acest blog este cu si despre fotbal, astazi inevitabil cele scrise vor fi despre tenis, mai exact despre Simona Halep.O astfel de performanta este  greu de trecut cu vederea, mai ales cand astfel de realizari se petrec la un nivel foarte inalt al sportului.

Finala de astazi a Simonei Halep, este intr-un mod incotestabil o victorie, in ciuda faptului ca finala a fost pierduta in fata rusoaicei Maria Sharapova.Sa ajungi in finala tunrneului francez Roland Garros este un lucru incredibil, finala in care constanteanca ne-a facut pe toti romanii sa ne simtim “altfel”, cu toate ca noi nu avem nici un merit.

Tenisul romanesc a invins astazi fotbalul, un fotbal in care elementele pe care este bazat nu aduc cinste in Europa.Poate dupa aceasta prima finala de Grand Slam ai Simonei, la o varsta de numai 22 de ani, va fi un model pentru toti sportivii, din toate domeniile sportive.

Chiar daca Maria Sharapova a castigat a doua finala consecutiva impotriva romancei, acest lucru nu poate fi numit un esec, ci mai degraba un progres.Sa joci o finala de Grand Slam cu Sharapova este un lucru remarcabil.

“Bună ziua tuturor. Este primul meu discurs la un Grand Slam, e un moment special pe care nu-l voi uita toată viața. Mai întâi o felicit pe Maria, care a făcut un turneu excelent și a meritat titlul. Îți urez mult noroc în viitor! Am avut două săptămâni incredibile aici, am dat tot ce am avut mai bun și mă bucur că ați venit și m-ați susținut, vă mulțumesc tuturor, mai ales românilor.

Știu că românii mă urmăresc acum de acasă, vă mulțumesc din inimă că ați fost alături de mine! Le mulțumesc prietenilor mei, celor din echipa mea, care au făcut o treabă minunată. Am făcut lucruri deosebite în aceste două săptămâni. A fost prima mea finală, dar sper să nu fie și ultima. Părinții mei au fost mereu alături de mine și le mulțumesc foarte mult pentru asta. Simt ceva ce nu pot să explic în cuvinte. Vă iubesc pe toți!”, a declarat Simona Halep,

Fotbalistii ar trebui sa invete din discursul Simonei Halep.

4 comments on “Tenisul a invins fotbalul

  1. Felicitari pentru postare ! 🙂
    ” TENISUL a invins FOTBALUL ”
    din doua motive :
    a) FOTBALISTII sunt in pregatiri pentru CM BRAZILIA 2014;
    b) O mana de jurnalisti profesionisti de la A3,
    au pus TENISUL in fata fotbalului ! 🙂
    Multumesc pentru vizita facuta pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/06/09/ ! 🙂

    O saptamana frumoasa
    cu ROZMARIN pe masa ! 🙂
    Aliosa.

    Like

Leave a Reply

