Reghecampf se pregateste pentru Arabia


Situatie foarte tensionata la Steaua!Dupa finalizarea acestui sezon de liga 1, campioana Romaniei, Steaua, este data ca si fara antrenor.Reghecampf se afla in tratative cu fosta echipa a lui Mirel Radoi, AL Hilal, o formatie din Orientul Apropiat, Arabia Saudita.Pana ieri toata presa, televiziunile, oamenii importanti din fotbalul romanesc isi expuneau parerea  referitor la ceea ce se va intampla cu Steaua, in special despre ex-ul si viitorul posibil antrenor, facandu-se astfel diferite calcule si probabilitati.

In presa din Romania cat si cea ex-europeana, Reghecampf era considerat drept noul antrenor al echipe  Al Hilal, unde la aceasta echipa a antrenat si  Cosmin Olaroiu.Numirea lui Reghe ca antrenor al echipei din Arabia, era justificata si prin existenta informatiilor de pe site-ul oficial al lui Al Hilal, in care se prezenta ca noul antrenor este Laurentiu Reghecampf.

Protagonistul acestor zile, a avut ieri o interventie intr-o emisiune(Fotbal Club, digisport), in care a precizat ca nimic nu este clar, nu stie exact daca va ramane sau va pleca de la Steaua.El a subliniat faptul ca ramanerea dansului  la echipa depinde de patronul Stelei, de Gigi Becali.Reghecampf va ramane la echipa in cazul in care se vor face schimbari, atat in lotul de jucatori, cat si in echipa de conducere al Stelei, iar acest lucru reprezinta investitii, la care Becali, nu este in totalitate de acord.

“Am vorbit aseară cu patronul şi o să mă întîlnesc azi cu preşedintele Argăseală ca să stabilim aceste lucruri. Va fi o întîlnire decisivă. Eu nu vreau să am nici un conflict cu nimeni, e alegerea mea să plec, sper să-mi fie respectată. Financiar, este mult peste ce aş fi primit la o echipă din Europa. Am ales o echipă care joacă în Liga Campionilor Asiei, cu şanse de a cîştiga această competiţie. Eu cred că am făcut o alegere foarte bună[…]Eu şi Gigi Becali sper să ne despărţim în condiţii bune, nu se ştie cînd mă voi putea întoarce la Steaua[…]Dacă va fi posibil şi voi avea nevoie, cu siguranţă voi lua cu mine şi jucători de la Steaua”, a declarat antrenorul Stelei la un post de televiziune.

Sansele ca Reghecampf sa ramana in continuare la Steaua, sunt foarte mici, tinand cont de oferta foarte tentanta a arabilor – un salariu foarte mare.

3 comments on “Reghecampf se pregateste pentru Arabia

  1. Arabii s-au molipsit de fotbal și investesc tot mai mulți bani în acest sport. De aceea, tot mai mulți antrenori sunt atrași de tentantele lor oferte. Și pasiunea pentru sportul cu balonul rotund trece prin stomac!

    Like

  2. Reghecampf si-a facut DATORIA la STEAUA ! 🙂
    Chiar daca imi pare rau
    ca NU a castigat si CUPA ROMANIEI la fotbal …….
    NU am nimic impotriva lui ca pleaca !
    Pana la urma, BANUL face LEGEA in FOTBAL !!! 🙂 🙂 🙂
    Eu ii urez din toata inima,
    ” vânt bun din pupa ”
    cum spunem noi PONTONIERII !! 🙂 🙂
    La AL HILAL castiga pe sezon cat castiga la STEAUA in 3-4 ani 😦
    Toate cele bune !
    Cu prietenie,
    Aliosa .
    PS !
    Daca afli ce antrenor vine la STEAUA sa-mi spui te rog si mie !
    Eu am auzit ca vine unul TEZA……………,ce-a lucrat cu U.CLUJ……………,
    apropiat familiei Becali …

    Like

    • Reghecampf chiar si-a facut datoria la Steaua.Este un antrenor foarte bun, unde ambitia, orgoliiul l-au propulsat in aceasta postura.
      Nu stiu cum este mai bine pentru el, el stie cel mai bine, insa daca el doreste ca sa fie cunoscut ar trebui sa aleaga un club din Europa, insa asa cum este in viata, banul sta la baza tuturor.
      Se tot vehiculeaza diferite nume ce pot substitui pe Reghe ca antrenor :Teja(U Cluj), Galca, erau si cateva optiuni cum ar fi Hagi sau Petrescu, insa au esuat.
      in ultima vreme prin presa a aparut si numele fostului antrenor de Otelul Galati, Liennen, insa totul este ceva vag.
      Te asigur ca te voi anunta cine va fi noul antrenor, indata ce voi afla!

      Like

Leave a Reply

