Semifinale de foc in UCL si UEL


Astazi, la Nyon s-au tras la sorti semifinalele din Uefa Champions League si Uefa Europa League unde in  fiecare competitie sunt prezente cate doua echipe din campionatul spaniol.

Uefa Champions League a adus cei mai buni antrenori la ora actuala, unde fiecare antrenor are un palmares de invidiat.Bayern Munchen o va intani in semifinala pe Real Madrid, unde prima mansa se va disputa pe teren spaniol.In cealalta semifinala echipa lui Mourinho, Chelsea o va intalni pe  cealalta echipa din Spania, Atletico Madrid, iar turul se va disputa tot pe teren spamiol.

Real Madrid – Bayern Munchen

Atletico Madrid – Chelsea Londra 

Semifinalele se vor disputa pe 22-23 şi 29-30 aprilie. Mansa-tur se va disputa pe terenul primelor echipe extrase din urne.

Uefa Europa League se bucura de un adevarat interes din partea echipelor spaniole, unde oficial aceasta competitie va avea in finala o echipa din Primera Division.Asadar in urma tragerii la sorti, o semifinala este  constituita dintr-un derby spaniol, ce se va  disputa intre Sevilla si Valencia.Cealalta semifinala se va disputa intre Benfica si Juventus, unde stadionul echipei italiene va fi gazda unde se va desfasura finala Europa League.

  Sevilla – Valencia

   Benfica – Juventus

Semifinalele se vor disputa tur-retur, pe 24 aprilie şi 1 mai. Prima mansa va avea loc pe terenul primei echipe extrase din urna.

4 comments on “Semifinale de foc in UCL si UEL

  1. Pronosticul meu pentru FINALE :

    UCL :

    Real Madrid-ATLETICO MADRID ! 🙂

    UEL

    Sevilla-JUVENTUS !! 🙂 🙂

    O Duminica de FLORII,
    Cu soare si bucurii !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu multe simpatii,
    Aliosa .

    Like

    • 🙂
      Pronosticul din UCL e fix invers decat al meu. 🙂
      Eu mizez pe o finala Bayern VS Chelsea
      Guardiola VS Mourinho
      In schimb la UEL suntem compatibili. 🙂
      Cred ca aceasta va fi finala.
      Un weekend(din cea mai ramas) fain!

      Like

      • Nu vreau sa fiu rautacios dar,
        Desi nu am JUCAT,
        Corect am PRONOSTICAT
        Real Madrid-Atletico Madrid ! 🙂
        Iar pronosticul meu,
        Invers decat al tau,
        S-a ADEVERIT
        Iar eu sunt FERICIT !!! 🙂 🙂 🙂
        Vrei pentru UCL, PRONOSTICUL meu la
        – dupa primele 45 de minute;
        – dupa cele 90 de minute + prelungiri;
        – dupa prima repriza a prelungirilor;
        -dupa a doua repriza a prelungirilor;
        – la finalul celor 120 de minute;
        -dupa executarea loviturilor de departajare ??????????
        Eu il stiu dar NU il spun
        decat BAIATULUI meu cel bun
        ce la PARIURI va JUCA
        si bani multi EL va castiga !!! 🙂 🙂 🙂

        Cu prietenie,
        Aliosa.

        Like

        • 🙂 🙂
          Bravo! 🙂
          In vederea pronosticului meu
          a fost o doza de subiectivitate foarte mare…imi doream
          in finala pe Chelsea(echipa mea pe care o simpatizez) si pe Bayern(nu-mi place Real==>Ronaldo)
          Si iata ca s-a intamplat fix invers.
          La aceasta finala, chiar daca mi-as dori sa o castige Atletico, pana la urma o va castiga Real Madrid.
          Iar in finala din Cupa Uefa, cu certitudine o va castiga Benfica(sunt convins 100%).
          O zi frumoasa!

          Like

Leave a Reply

