Echipa lui Mou pierde pe Villa Park


Sambata seara, echipa lui Mourinho, Chelsea a disputat un meci in deplasare la Aston Villa, unde surprinzator pentru toata lumea a piedut meciul la limita, scor final 1-0(VIDEO MECI).Echipa londoneza a avut la finele partidei doi jucatori eliminati, fapt ce l-a infuriat foarte tare pe antrenorul portughez Jose Mourinho.

Astfel acesta, la finalul meciului, nu a ratat ocazia de a critica albitrajul facut de delagatia engleza:   ” Asa ca n-am ce sa mai zic. In comparaţie cu ce inseamna un arbitru, eu sint un nimeni, asa ca trebuie sa-mi ţin gura inchisa şi sa plec acasa. E foarte greu sa nu comentez, dar nu vreau să fiu sanctionat. Arbitrii sint fericiţi, ei pot pleca linistiti acasa, iar saptamina viitoare vor fi delegaţi la un alt meci, a declarat Mourinho.

Acesta a mai precizat, caracteristic dansului, ca echipa lui nu se bate la titlu:Noi nu suntem în cursa pentru titlu! Trebuie sa jucam fiecare meci și sa incercam sa castigam de fiecare data. Sa credem în asta! Am dat totul si cu Aston Villa, dar uneori reusesti sa invingi, alteori nu. Am avut ocazii intr-un meci dificil, eu sunt multumit de jocul nostru“.

In ciuda infrangerii pe Villa Park, Chelsea se mentine pe prima pozite in Premier League cu 66 de puncte, si se pregateste pentru mansa retur din Champions League cu Galatasaray.

       sursa imagine:skysport.com 

Leave a Reply

