My first day on WordPress.


Buna tuturor , din fericire sau din nefericire oficial astazi am intrat in lumea “scrisului” pe internet , o lume virtuala in care  gasesti numai persoane virtuale ce leaga intre ele prietenii virtuale.

Astazi am luat decizia de imi face un blog personal in care sa-mi expun opiniile de fericire ,de tristete , de nostalgie , de tulburare etc., despre lucrurile ce se intampla in lumea aceasta.

Acest blog va contine  intr-o mica sau mai mai mare masura  fotbal … da sunt un consumator de fotbal,al fotbalului frumos, estetic.Sunt microbist de la varsta de 7 ani , am o placere extraordinara sa ma uit , sa aud , si sa vorbesc despre fotbal .Echipele mele preferate sunt :din Romania ma vad fan al  Stelei Bucuresti iar din strainatate sunt suporter al echipei Chelsea Londra (Premier League).

Singura cauza pentru care sunt suporter al acestor echipe este ca echipele in momentul respectiv aveau performante atat la nivel national cat si la nivel european.

Atentie , sunt admirator si a altor echipe de fotbal !

E bine dragi prieteni , deoacamdata atat despre primul meu post, publicat pe WordPress .

Va astept sa reveniti .

By gezfo Posted in Acasa Tagged

Leave a Reply

